Den alldeles för stora tröjan - i storlek S

Jag fick ett sms från H&M där det stod att mitt paket med kläder hade kommit. Så jag och mamma for i väg i bilen och hämtade ut det. På vägen hem körde vi förbi Blomqvist igen och jag tutade lite. Håller tummarna för att han den gången var hemma och hörde mig när jag galet tutade.
Jag drog ut den där fina, gråa koftan som är med i reklamen och provade den. Men den var ju på tok för stor för lilla mig, fastän jag hade beställt en S! Mamma fick den på sig och den passade henne alldeles utmärkt, så hon fick den istället. Då blev jag sur.. Riktigt sur. Men mamma lovade att jag skulle få någonting roligt nästa tripp till Karlstad istället.
Så nu får jag leva med en tunika, ett par trosor och den där mindre vackra tröjan som man fick med gratis..
Nåväl, vad är väl en bal på slottet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--