Den fasansfulla drömmen

Det är konstigt att en dröm kan påverka väldigt mycket. Hade en mindre trevlig dröm under natten så när jag vaknade var jag skitsur. Drömde bla att en terrorist skulle bomba mig, jag blev polis och sprang in i en brinnande kyrka, den brinnande kyrkan började rasa och jag sprang ut och räddade typ alla som var på gatan. Därefter så svimmade jag, sedan var det någon superhunk som väckte mig och vi var tydligen ihop. Vi gick och köpte godis. Jaa, den låter nog inte jätte hemsk, men under hela det där så var det en löpande berättelse bredvid som jag inte kommer att ta upp här. Det var den som var hemsk!

Igår var jag med Johan&Johan o vi tittade på film o spelade tvspel, sen ringde syrran o sa att jag var tvungen att komma hem - hon var utelåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--