Den hemska hårdagen

Idag är det en mycket bättre dag inombords!
Desto värre utanpå. Har rotat igenom i princip hela garderoben för att hitta någonting som är acceptabelt att dra på sig idag, och till sist hittade jag den supersöta t-shirt/tunikan - dock ingenting att ha över så det får bli min "farmors-halsduk" som Ingman så snällt kallar det.
Detta är inte värst - håret! Jag vet inte vad jag ska göra med det. Ända sedan jag klippte lugg har håret varit förstört eftersom luggjäveln aldrig blir så snygg som den var när man lämnade salongen. Så nu kör jag stenhårt på att få en någorlunda lång lugg till studenten igen - väx, väx, väx, väx, VÄX!!! (Heter det verkligen väx, när någonting ska växa? Det såg ju enormt fult ut...)

Så idag ser jag ut som en farmor med hemskt hår. Enjoy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--