Den sega Johan Ingman

Idag är det en sådan där jobbig dag som ska ägnas åt plugg. Dock tillsammans med Ingman, så det blir väl bli rätt mycket flams och trams och väldigt lite plugg - men jag ska allt få pli på den jäveln!!
I måndags fick vi en ny uppgift i naturkunskapen och vi blev indelade två och två och jag och Johanplohan blev ihop parade. Så nu måste jag helt enkelt göra det här arbetet med honom, det finns ingen återvändo.
I måndags jobbade vi lite, sen så orkade vi inget mer. Mycket ambitiös av oss. I onsdags fick han jobba själv eftersom jag var på styrelsemöte och igår satt vi båda två och plågades med prov (vi båda är alltså totalt misslyckade i nk som måste göra omprov....).

I dag ska vi ta tag med våra liv och göra en mvg uppgift, helt klart! Men Johan är ett klantarsel och glömt vartenda papper i skolan - så vi får börja om från noll.

Dessutom blir han aldrig klar! Jag har väntat på honom i cirka två timmar..
"Jag ska bara... jag ska bara..." Alfons Åhberg wannabe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--