Denna fantastiska smoothie

Fruktsmoothie
Jag vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan min älskade fruktsmoothie, och jag kommer inte heller riktigt ihåg hur jag klarade mig innan jag hade den.
Denna smoothien är inte som vilken annan smoothie som helst. Den går att lita på.
Som i detta läge när jag sitter och försöker få in ett och annat om eu, men det är totalt omöjligt eftersom jag inte är koncentrerad samtidigt som jag är dödstrött. Då går jag och gör mig en smoothie, dricker den och sätter mig sedan och pluggar igen (undantag här där blogg-skrivande kom in där emellan).
Den är inte bara god - den gör mig även pigg och får mig att tänka skarpare. Ååh, denna underbara smoothie!

Tillbaka till eu... Suck.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Oh jag älskar smoothies! Ge mig ditt recept! :)

2007-10-02 @ 15:09:43
URL: http://www.rosenquist.blogg.se
Postat av: olivia

Älskar smoothies! Favorit frukosten när jag orkar fixa.

2007-10-02 @ 15:16:36
URL: http://bloggissen.blogg.se
Postat av: Ida

Vad är det i den? :) Vill också ha!

2007-10-02 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--