Det efterlängtade

Skoldagen överstökad. Omprovet i naturkunskap är gjort.
Vi fem som Jens pratade med förra fredagen var de enda som gjorde naturkunskapsprovet (vi hade mvg i a-kursen, och hade bara fått g i det senaste provet). Det skapades en gullig liten sammanhörighet mellan oss när vi satt där och svettades över att få ännu en sådant här skitprov.
Jens rättade dom på en gång, så vi fick reslutaten. Jag hade en poäng från vg, och jag blev så jävla sur. Gick ut ur klassrummet och var allmänt grinig, sen kom Blomqvist o sa att jag skulle gå in igen. Då hade Jens sett att han rättat fel och att jag hade rätt ändå!! Wiie, så jag fick vg - ett steg närmare det mvget. Imorgon ska jag och Ingman nördplugga naturkunskap hos honom - så att vi får typ mvg på den inlämningen.

Nu - iväg för att köpa lite BUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--