Det lockande håret

Det är något fel på mitt hår. Allvarligt talat.
Det kan inte bli rakt. Det är omöjligt. Imorse plattade jag det och jag använde Matrix extremt smoothing creme tillhörande sleek.look serien. Det var spikrakt i cirkus en halvtimme. Sedan kom de fram, de små lockarna! Det är ju inte direkt så att jag går runt och har afro-krull, utan mer vågigt utanpå och korkskruvar i det där håret som man har under allt annat hår, så att det nästan inte syns. Min lugg blir gärna i två stora vågor. På vänstra sidan så blir det en stor lock som står rakt ut åt vänster, och likadant på höger fast åt höger håll. Detta resulterar till att jag brukar gå runt och se ut litesom en wannabe-djävul och min lugg är hornen.
Någon bra människa som vet hur jag ska få det platt? När jag plattat klart det använder jag Matrix sleek.look sealing serum i topparna för att få en tyngd.
Var gör jag fel? Jag kan inte riktigt förstå detta dilemma.

Nu har jag duschat och bytt kläder. Håller tummarna för att jag inte längre stinker...

Kommentarer
Postat av: MONKAAAA

du vi har exat samma problem med detta. super irriterade. jag brukar använda en kam när jag plattar då blir håret mycket rakare, sen kan man väl spraya på som satan och det hjälper väl en aning. men så fort man stiger ut i det kalla vädret, FJONG... fyyy :(

2007-10-05 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--