Drömaffärer

Har nu ägnat den senaste timmen med att försöka att koncentrera mig på franskan. Dock utan framgång eftersom jag hela tiden tänker på Stockholm och allting som jag behöver köpa där, och alla affärer som jag vill gå till men inte riktigt vågar eftersom det där är svindyrt och jag kommer säkert bara bli jätte kär och sedan otroligt ledsen när jag inser att det är en nolla för mycket för att passa min plånbok. Typ Kookaï och Gucci...

Ska nu istället rikta in mig på kläder i min egen prisklass och titta sönder internet sidorna så att jag vet precis vad jag ska införskaffa mig på tex topshop!
Fast förste måste jag försöka ägna hjärnan åt lite engelska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--