Drömmen

Jag tror att jag tror väldigt mycket på drömmar. För mig så har nästan varenda dröm ett gömt budskap - det svåra är bara att hitta det.
Detta resonemang kan ibland knäcka mig totalt då jag är en person som drömmer i princip varenda natt. Jag vaknar och hela drömmen går igenom ännu en gång i huvudet på mig, antingen är jag superglad och nöjd eller  helt förfärad.

I morse var det ett helt förfärad-scenariot som utspelade sig. Jag ville bara slå drömmen och skrika att så är det inte alls i verkligheten.
Då är min fråga - vad betydde den drömmen?
Jaa, en jävligt korkad fråga eftersom ingen av er vet vad drömmen ens handlade om. Men finns det någon drömtydare där ute, som kan lära mig hur jag ska tolka allt detta vansinne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--