Efter en kultiverad dag med teater

Idag fyller Ida år, så du sjunger vi. För idag är det Idas alldeles egna dag. (Har dock inte träffat henne, men stötte däremot på Emma och Elin, hennes klasskompisar, inne på Wedins).

Jag har ångest. Jag måste plugga. Men jag har varit i Karlstad och tittat på teater, så nu är nästan hela dagen förstörd! Jag är på tok för trött för att plugga och vill bara sjunka ihop och sova i något mysigt hörn.
Innan och efter teatern införskaffade jag mig en parkas (den som Ebba så vackert tipsade om i sin blogg igår, så att jag blev besatt och bara var tvungen att ha den) och en klänning samt skärp.
Alla anklagar mig för att parkasen är jätte ful. Jag tycker dom är dumma.

Mina fötter värker. Ändå hade jag inte högklackat på mig. Bra jag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hipp hurra för mig! :)

2007-10-04 @ 21:23:39
Postat av: Emma

Det var lite mysig att stöta på dig :)

2007-10-05 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--