EU tar upp all min vakna tid

Nu har jag tillsammans med mina båda föräldrar varit på Sunds herrgård o käkat lite lunch. Det var min andra lunch för dagen.
Jag kommer att bli fet.
Sorgligt, men sant.

Idag kommer det att bli ännu en dag med pluggerier (ännu en anledning till Emelie att få dåligt samvete, mouhaha). Jag skällde åtminstone ut Peter idag. Jag anklagade honom för att ge mig en massa eu-strunt att plugga på när jag skulle kunna göra något vettigare såsom att sticka en halsduk.
Det är ett hårt liv man lever, när man läser samhäll.

(Okej, Ida. Förlåt för föregående blogginlägg skrev fel, givetvis är det knappt två år kvar tills jag tar studenten. Det där om ett år, det var rena rama önsketänkandet.)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack! :)

2007-10-02 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--