Finnarna

Jag är en sådan person som mycket sällan får finnar, men ibland dyker det upp några små illbatingar som sätter sig på de mest olämpliga ställena man kan tänka sig. Och de svider.
Är det så vanliga finnar på finniga-människor också är?

Hur som helst, jag tror att mina finnar dyker upp under de perioderna då jag inte sover vidare bra. Vanligtvis sover jag som en stock när som helst på dagen och det är väldigt sällsynt att jag inte kan somna. Men igår låg jag och vred och vände på mig i sängen och kunde omöjligt sova, hur enormt trött jag än var. Jag tittade på meningslösa tvprogram och jag räknade nääästan får (somnade innan jag hade blivit fullt så desperat).
Imorse hade två fula finnar inplacerat sig vid mina ögonbryn.
Om jag inte minns fel hade jag sovit dåligt sist gång jag hade finnar också.
Så, någon smart person där ute i världen : kan finnar uppkomma vid sömnbrist?

(Jaa, det går apdåligt med eu-skiten och jag kan inte koncentrera mig för fem öre. Men varför bry sig om eu när det  finns en hel värld full med finnar att utforska?)

USCH FYFAN

(JAG VET ATT BILDEN ÄR SJUKT ÄCKLIG, och nej, det där är inte mina finnar, tack och lov)

Kommentarer
Postat av: m

din bild är ju mer än förfärligt äcklig kära kusin!

2007-10-03 @ 15:58:42
URL: http://taamilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--