Full kalender

Nu Johan, nu ska jag skriva om mitt pluggande som faktiskt gick bra, för en gångs skull!
Har studerat mycket flitigt sedan mitt senaste blogg-inlägg, vilket jag känner mig mycket stolt över. Känns dock inte som om jag har lärt mig ett dugg, utan mer ödslat tid med att läsa svenska, engelska och pluggat matte...

Jag har upptäckt att min kalender numera är sönder-kluddad (nu skrattar Sara?) med saker som helt enkelt måste göras! Utöver alla läxor och prov så står det lite roligare information så som att det idag är Maries nittonårsdag, så jag skickade ett grattis sms, att på fredag ska troligen jag, Line och Johanna till tuppen eller Harrys eller dylikt, på lördag ska jag och Ingman studera grupparbete i naturkunskapen och att på söndag ska jag och Ida ut och fika.
Sådär, nu vet ni precis vad jag gör under helgen. Det känns väl fantastiskt? Att ni kan gå runt och tänka på mig och mitt extremt viktiga liv under helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--