G

Just nu sitter jag och gapar till "Look what they done to my song..", höga decibel!

För en timme sedan var det här den värsta dagen på länge. Vi fick tillbaka engelskprovet samt naturkunskapsprovet idag. Gick åt helvete på båda två.
Jens höll kvar mig, Johan, Johan, Richard o Gunnar efter lektionens slut o frågade vad som hänt, eftersom vi hade haft mvg förra året o på detta fick vi bara g. Jag blev så jävla sur och besviken på mig själv.
Otroligt vad jag bryr mig mycket om skolan nu för tiden...

Nu är dagen mycket bättre. Johan muntrade upp mig genom msn när han skickade en massa söta (borde ej rekomenderas för 15- att lyssnas på) röstmeddelanden på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--