Han lämnade mig för en annan

Det regnar ute. Det regnar väldigt mycket ute. Jag blev pissblöt av promenaden hem, jag gick och svor över mig själv att jag inte tagit cykeln i morse..
Johan dissade mig på vägen hem också. Jag var jätte gullig och satt och väntade på honom eftersom jag smet ifrån franskan lite tidigare än vanligt och spanskan hade inte slutat än. Så där satt jag i tjugo minuter, och när han kom ner sa han :
"Jag ska nog inte hem, jag ska till Karlstad med Emelie.."
Då blev jag jätte sur på honom som överger mig så för en annan tjej.

Dagen i skolan idag var i alla fall skitkul, och jag satt och skrattade hela tiden. Jonas och Johan började oroa sig för att jag tagit opassande droger, vilket jag givetvis inte hade - utan bara var på ett väldigt skrattigt humör.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha ;P och åh, du ska se vad massa fint jag hjälpte honom att köpa (a) :D

2007-10-11 @ 21:50:18
URL: http://kleimert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--