Helt underbar dag

Vilken underbar dag!
Jag har inte pluggat ett dyft, fastän jag egentligen borde. Jag har inte ens ångest! Helt underbart.
Jag har suttit vid min fina dator och msn:at med min kusin som har en massa saker som jag också vill ha (bland annat en Californinen-resa under höstlovet) och suttit och glott på Värmlandsnyheterna tillsammans med min käre far som inte har en massa saker som jag vill ha.

Nu blir det tv3, varefter dusch och sedan en fin avslutning i sängen. Längar redan till slutstationen.

Kommentarer
Postat av: m

så fint du skriver om mig, kära kusin! men glöm för guds skull inte rosebud, jag är beroende av det!

2007-10-04 @ 22:39:46
URL: http://taamilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--