Idol och räkmys

Igår var det myspys hemma hos Line med räkor och idol-tittande.
Vi luktade räkor om händerna hela kvällen lång och jag röstade på Evelina tre gånger eftersom hon verkligen inte fick åka ut för mig, men blev sedan istället galen när Mattias hängde löst. Så nästa Fredag är det nog Mattias som får dom tre rösterna..
Vid nyheterna började Line bli så där uttråkad som Line alltid blir när det inte händer vidare mycket utan att man sitter och slappar. Johanna mådde jätte illa på grund av att hon troligen ätit alla räkorna. Jag och Patricia satt mest och var halvt om halvt döa framför tvn samtidigt som vi bläddrade i Karlberg katalogen.
Johanna anlände och mådde bättre och vi körde lapp i pannan - det roar alltid upp allting! Vid kvart i ett gick vi hemåt, men när jag och Johanna stod utanför mitt hus konstaterade hon att hon glömt sin mobiltelefon, då var det bara att snällt vända tillbaka och störa Mathias och Line.
HAHHAA, helhärlig kväll tyckte jag att det var - allt som allt.

Snyggos
Extremt heta människor får jag lov att säga!
HAHAHA
Roligast under kvällen! Line satte lapp på Johanna o Johanna satte lapp på Line. DOM SKREV SAMMA PERSON, jag och Patricia trodde vi skulle dö av kvävda skratt. Det värsta var att båda två hade attityden "HAHA, fan vad bra jag är - den här personen är ju sååå bra!!" (någon som kan se vad det står? :P)
Knullade
Här tycker jag att dom ser allmänt... påsatta ut.
Mongos
SÅÅÅ ROLIG BILD! Kunde inte ta bort Johannas röda ögon, hon hade inte sett lika galen ut då.. Line och Johanna agerar skräckinjagande vampyrer och Patricia ser bara allmänt korkad ut. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--