Jag har blivit intressant

Jag har helt plötsligt blivit en intressant person. Vad kommer detta sig? Då jag startade den här bloggen var jag supernöjd om jag hade tjugo besökare på en dag.
Helt plötsligt är ni 77 stycken!
Jag klagar inte, jag tycker att det är jätte roligt att ni finns och studerar mitt häpnandsväckande och otroligt intressanta liv.
Sedan vill jag även tacka och bocka så djupt över att ni har börjat kommentera hej vilt! HEJA HEJA. Det tycker jag nästan är ännu roligare.
Med det här inlägget vill jag alltså beskriva hur glad jag är över att ni kikar in.

Jag är hel knas

Just därför så får ni en sådan här riktigt gosig kram av mig! (jag vet att jag påminner extremt mycket om en kåt, galen uteliggare på den här bilden)

Kommentarer
Postat av: MONKAAAA

jäkla fin du tjejen! och monkabonka är en trogen läsare!! :D

2007-10-03 @ 22:02:56
Postat av: Ida

Snöggingen min! <3

2007-10-03 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--