Jag lyckades backa

Söndagar är nästan lika fantastiska som lördagar. Ett minus med dem är givetvis att helgen går mot sitt slut och imorgon ska man tillbaka till den bittra verkligheten i skolan. Suck och stön.
Idag har jag åtminstone känt att jag har uträttat någonting! Städat samt pluggat naturkunskap - och nu sitter jag här och har en sådan där smygis "ååh vad jag är stolt över mig själv"-stund. Väldigt underbar känsla..

Igår var det övningskörning tillsammans med pappa som jag sysselsatte mig med under dagen. Jag kände mig äckligt stolt när jag lyckades backa rätt okej. En stor applåd till mig! Nu är det kanske många som inte alls tycker att det är något speciellt med att backa, men det tycker jag. För jag har bara gjort det en gång innan och då gick det alldeles för fort och jag fick panik och pappa la in handbromsen. Igår smög jag fram, lugnt och stilla. Pappa behövde aldrig använda handbromsen.

Kvällen spenderades hemma hos Patricia där vi satt och käkade Ballerina och tittade på Hip Hip Hora. Jag kände mig otroligt gammal eftersom jag inte alls kände igen mig i den situationen alla ungdomar i den filmen var i. Skrämmande.

Nu har jag köpt grönt te. Ska lära mig att dricka det, hade jag tänkt. Det är ju tydligen så väldigt nyttigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--