Jag stinker spy

Ni vet den där känslan när man blir riktigt äcklad och illamående av sig själv? Man tål knappt att vara i sin egen kropp och vill bara fly från den.
Så känner jag just nu. Helt jätte äcklad.
Det beror på att vi framställde estrar eller någonting på naturkunskapen. Jag och Karin vågade knappt röra på oss när vi stod med händerna intryckta i dragskåpet och skulle blanda till olika grejer med frätande syror och skit. Jag är livrädd för sådant där. Tänk om jag råkar svälja en hel flaska och jag får se hela min kropp fräta sönder innifrån? Jaa, risken finns ju.
Dessa estrar luktade extremt illa allihopa, förutom en som luktade Jänka. Äckligt, äckligt. Som tur var så var det sista lektionen, så vi slapp gå runt och lucka spya hela dagen.
Men efter naturkunskapen gick vi till Peter och ville få reda på eu-provet. Han sniffade runt lite i luften.
- Det luktar spy! sa han förvånat.
Vi skrattade generata och sa att det var vi som stank så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--