Jakten efter ceratet

Jag tror jag skrev för cirkus en vecka sedan att min kära kusin nere vid de södra delarna av landet hade tipsade mig om ett cerat som skulle vara helt fantastiskt otroligt. Eftersom jag är en sådan shopaholic som jag är, samt att jag alltid är på jakt efter något mirakulös skönhetsmedel som kommer göra mig asläcker så blev jag besatt av tanken på att skaffa detta cerat.
Rosebud är dess namn (och jag antar att typ alla universums storstadsbor vet precis vad jag snackar om, men riktigt så är det inte här ute i ödemarken), men jag kände faktiskt igen det från någon blaska som jag läst någon gång.
Jag sökte efter det på internet och det stod att det fanns hos Andreassons som ligger ute på krokstad. Så idag var det tredje gången jag och pappa åkte dit ut, och nu hade de faktiskt öppet!! Så jag införskaffade mig ett sådant cerat, och nu går jag runt och känner mig kalascool.

Rosebud strawberry
Detta är mitt alldeles egna rosebud (tycker du inte jag är cool nu, Matlida? :P)
Mina rosebud läppar
Så här fantastiskt snygga blev mina läppar (ser ingen som helst skillnad, fast de luktar jordgubb...)

Kommentarer
Postat av: m

haha du är för söt :D men visst är det bra? :D det lila är fetbra iallafall **

2007-10-14 @ 15:48:00
URL: http://taamilda.blogg.se
Postat av: Ida

DÅ behöver jag inte leta efter pigtittaren längre då. :)

2007-10-14 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--