Kladdkaks-smet

Förut gjorde min lillasyster en kladdkaka. Min lilla syster - Charlotte är tretton år. Hon är en mycket envis unge och påminner ibland läskigt mycket om sin storasyster.
Alla vet ju att kladdkakssmet är gudomligt god, och givetvis kom jag smygandes och kikade på smeten, sugen på att få lite. Jag fick ena vispen plus två "fingrar". Två tredjedelar hällde hon i en form och skjutsade in i ugnen, resten mumsade hon upp.

Charlotte chokladig 2
Som en liten treåring sitter hon och glufsar i sig alltihopa, den lilla skiten.
Charlotte chokladig
Man riktigt ser hur gott hon tycker att det är...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, Det var smarrigt :D Funderar på om jag ska göra lite chokladbollssmet och gluffsa i mig också. Vad tycker du? :P

2007-10-11 @ 15:34:12
Postat av: emelie

tihi, vad lika ni är ;D

2007-10-11 @ 21:52:07
URL: http://kleimert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--