Lördagar är fantastiska

Vad jag älskar lördagar. Vaknade vid tio, käkade frukost och hoppade sedan in i duschen. I den duschen utfördes det benrakning, peeling och en underbar duschkräm. Härligt! Därefter blev det insmörjning av smyg-BUS och sminkning samt lockade håret (såg ingen annan utväg - det lockar ju sig ändå så då lockade jag det på ett bättre sätt).
Resten av dagen då?
Vill träffa Johanna, men hon är troligen fullt upptagen med sin pojkvän. Det får bli lite pluggande, lite övningskörning och så får jag tvinga min kära systeryster att umgås med mig. Det blir säkert helt suveränt. För jag är på strålande bra lördags-humör.

Kommentarer
Postat av: emelie

att du inte var med mej och johanarna då! vi spelade en massa tvspel ;) (men jag misstänker ingman tränat en massa i smyg för det går nästan inte att vinna över honom längre:O) :P

2007-10-07 @ 15:41:20
URL: http://kleimert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--