Människor i mitt liv

Jag har kommit på en sak.
Min blogg är ju en otroligt populär blogg (host) och läses av flera miljoner varje dag (ehrm..), så jag tänkte lägga upp lite bilder på de som figurerar runt omkring i mitt liv. Mestadels min klass, eftersom jag är en sådan arm sate så att jag knappt har någon fritid. De andra, Line, Patricia, Ida och Johanna, finns det redan en massa bilder på, men dom kan få vara med de med.

VARNING. Känsliga läsare bör varnas att de kommande bilderna kan vara avskräckande.


Johanna & Line
(Förlåt för att jag tog den här bilden, tjejer, men det var den enda jag kunde hitta där ni var tillsammans och inte gjorde fylle-grimarser.) Det här är i alla fall Johanna och Line - de två brunetterna i mitt liv!
Ida o Patricia
Här ser Ida inte lika söt ut som hon brukar, men Patricia log så himlarns sött! De två blondinerna i mitt liv!
Rike
Det här är Rike (heter egentligen Hendrikje eller något sådant), hon är utbytesstudent i klassen och är från Tyskland.

HÄR SKA DET EGENTLIGEN VARA EN BILD PÅ SARA & CAROLINA, MEN JAG HITTADE INGEN.


Emma
Det här är Emma. Hon var blond, nu är hon brunett. Intressant va? Går i klassen.
J BLom Cp
Det här är en av mina Johanar (den kände Blomqvisten)! Hade ingen vackrare och mer normal bild på honom, så han fick se lite konstig ut, som vanligt ungefär.
Johan cp
Den andre Johanen (Ingman). Detta foto tog jag igår när vi två var tidiga till historian och körde lite hänga-gubben.
Sandra
Det här är Sandra. Hon hatar att vara med på kort.
Karin
Karin som alltid är jätte glad!


Kommentarer
Postat av: emelie

meeeen, du har ju glömt claes :O ;P

2007-10-17 @ 14:24:45
URL: http://kleimert.blogg.se
Postat av: Ida

Vad söt du är! :D

2007-10-17 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--