Mariocart odopad

Två timmars plugg, sedan stack jag, Blomqvist o Ingman iväg till Godisgrottan o köpte lite godis (lite är en underdrift när man pratar om Blomqvist eftersom hans vägde knappt ett kilo) och sedan åkte vi hem till Ingman.
Där fick jag storpisk i Mariocart och de båda killarna slutade tro att jag var dopad i Mariocart (om de nu någonsin trodde det)..
Nu orkar jag faktiskt inte plugga. Det är sent och mörkt ute, snart börjar Bonde söker fru med min älsklingspälsklings Karl-Petter och det måste jag ju faktiskt se. Sedan måste jag se Top Model, sedan måste jag läsa lite i min bok och sedan måste jag sova.
Så ajdå. Storstryk imorgon på svenskaprovet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--