Mina hållösa tänder

Igår bokade jag och mamma rum i Stockholm, och idag beställde hon tågbiljetter! Ska bli hel mysmys - bara jag, syrran o mamma.
Nu måste jag bara leta reda på alla affärer som jag måste gå till och skriva en inköpningslista som jag kommer vara tvungen att halvera fem gånger. (Att vi inte kom på det här tidigare, så att jag hade kunnat spara lite pengar!!)

Idag var jag hos farbror (som egentligen var fru) tandläkare. Läskigt värre. Som tur var så hade jag inget hål, utan hon sa att jag bara går runt och är stressad och spänner käkarna hela tiden och då får man ont i tänderna.
Jag var superglad och nöjd över att inga hål behövde lagas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--