Mitt (o)nyttiga liv

Har nu igen varit ute och övningskört, fast med mamma. Det går inte lika bra som med pappa, eftersom hon väldigt lätt blir nervös och sitter o gormar och skriker. Håhåjaja..

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva med. Har varit på Lindex där jag köpte smink, samt på Holgers där jag köpte fem stycken feta kalorisprängda bakelser. Familjen ska dela på dom och sitta och smaska i sig senare i kväll. Jag längar redan efter dessa onyttigheter!

Igår skulle jag lära mig att dricka grönt te. Jag satte på vattenkokaren och hällde sedan upp det varma vattnet i en mugg och förde ner påsen med citron och ingefärs smak.. Resultatet var att det smakade typ surt, varmt vatten - helt okej. Så jag ska från och med nu dricka en mugg grönt te varenda kväll.
(Jag vet, extremt dubbel moral där jag först skriver om de otroligt onyttiga bakelserna, och sedan om grönt te, men jag har tänkt så att om jag äter lite onyttigt samt en massa onyttigt.. då kan det ju inte spela en så där jäätte stor roll? ehrm...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--