Onödig

Jag har alltid velat fylla i en sådan här, men aldrig orkat och tyckt det verkat tyket att sno någon annans, men nu snodde jag den syrran har på sin blogg och tänkte fylla i den själv. Bara för att jag har tråkigt!

VARNING. Följande text kan orsaka sömn.

Namn: Catrine
Föelsedag: 20/2
Hemstad: Skuttis-Säffle
Ögonfärg: Blå/grå/gröna
Hårfärg: Blond
Längd: Typ 170?
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Får extremt lätt en sång på hjärnan
Stjärntecken: Fisk
Sko stlk: 37/38
Är dina föräldrar skilda: Jätte kära i varandra!
Skor idag: Stövlar
Din svaghet: Har ingen! ;)
Dina rädslor: Feta äckliga, spindlar
Mål för det här året: Skaffa lite längre stubin
Mest använda fras på msn: "HAHAHAHAHA"
Det första du tänker på när du vaknar: "Fan, inte redan!"
Dina bästa kännetecken: Skrattig
När går du och lägger dig: När jag blir trött
Mest saknade minne: När jag och mormor lekte affär


Favoriter
Färg: Varför välja på alla vackra?
Mat: Mammas!
Sport: Allt och inget
Djur: Kissemissar!
Glass: Allt, förutom likör uuurk..
Godis: Choklad rakt igenom!
Affär: Alla som har snygga kläder att erbjuda
Sallad: Allt
Skådespelare: Julia Roberts, Richard Gere och andra romantiska skådespelare
Låt: just nu Timbaland - Apoligize tävlandes med Melanie Safka - What they've done to my song
Bokstav: A
Nummer: 3
Tuggummi: Extra spearmint eller vad dom heter. Den där silvirga förpackningen! :)
Helgdag: Lördag (om inte fredag kväll räknas som helg-dag)
Årstid: Alla
Tandkrämssmak: Aquafresh white and shine
Radiostation: Mix megapol fast Rix FM på mornarna
Parfym: Lancome - Hyponse
Doft: Regn
Kroppsdel på motsatta könet: Hals, mage, rumpa ...

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Något bra..
Hur vill du dö: Somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig: Patricia
Vem är högljuddast: Patricia
Vem får dig mest att skratta: Patricia (börjar bli envariantigt :P)
Vem har du känt längst: Ingman
Vem är blygast: Ingman (HAHA, jag har bara två kompisar.. inte)
När grät du mest: När mormor dog
Vad är den bästa känslan i världen: Att känna sig älskad, behövd och viktig
Värsta: Alldeles totalt jätte ensammen
Vart vill du bo i framtiden: Stockholm/London/Paris/N.Y.C
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Näsan!
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör

Har du någonsin
Varit kär: Ja
Moonat någon: Tror inte det..?
Blivit dissad: Definera "dissad"?
Rymt hemifrån: När jag var typ fem och mamma varit dum. Jag kom så långt som till huset bredvid.
Föreställt dig ditt ragg naken: Ja
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Säkert, när jag var liten
Velat bli modell: Ja
Varit otrogen: Njae. Definera otrogen?
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Ja
Ätit sushi: Ja
Varit på scen: Ja
Snattat: Ja
Varit full: Ja
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej, bara lite bitch-slapad :P


Du??
Svär: Ja
Sjunger bra: Extremt. Glasen går typ sönder.
Dushar dagligen: Ja
Tycker att du är attraktiv: Blir stenkåt varenda gång jag tittar i spegeln!
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, när dom inte är knäppa.
Gillar åska: Om jag kramas, annars inte!
Spelar något instrument: Brukar köra en snygg stil med att slå på knäna ibland. Räknas det?
Har iPod: Nej :'(
Går till kyrkan: Nej
Sover med gosedjur: Dom får inte plats för alla kuddar
För dagbok: Nej, jag orkar aldrig.
Dansar i regn: Jag dansar överallt!
Sjunger i duschen: Nej, då skulle duschen gå sönder.

This or that:
Pepsi/Cola: Vatten
McDonalds/burger king: Mamma-mat
Singel/gruppdate: Singel
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Båda
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Inget
Adidas/nike: Puma
Kinamat/mexikanskt: Mexikansk
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Inget

Kan du:
Gå ner i splitt: Ungefär lika bra som en ko
Skriva med båda händerna: Ja, på datorn! ;)
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Nej, lär mig?
Rulla din tunga i en cirkel: Nej
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Nej, men det gör jag ändå
Äta vad du vill utan att oroa dig: Jajjamänsan! Än så länge i alla fall, tror dock att jag kommer vara en kvinna på cirkus 300 kg när jag fyller 25!

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Syrran
Du pratade i tfn med: Blomqvist
Msnade med: Svanström
Du kramade: Johanna
Du skällde på: Mamma
Sportade med: Line

Senaste du
Skrattade: Fem minuter sedan?
Filmen du såg: "The wedding planner" (är en otrolig sucker för romantik)
Tuggade tuggumi: Förut
Drog ett skämt: Ingen aning
Sång du sjöng: Sitter just nu och vrålar till Alice Cooper - Poison

Random:
Vilket land skulle du vilja besöka: Typ, alla.
Hur många plattor äger du: Plattor? Lever vi på nittiotalet?
Hur många kuddar sover du med: Sex
Dricker du mjölk: Naah, ibland.
Person du hatar mest: Jag tycker inte om att hata
Mest använda fras: Jag använder på tok för många!
Tror du gud är en tjej: Nej
Var tror du vi hamnar när vi dör: Himlen, eller något bättre ställe
Hur många signaler innan du svarar: Beror på vem som ringer
Vad borde man uppfinna: 48 timmars dygn
Är du ett hälsofreak: När jag inte proppar i mig massa choklad/glass/hamburgare
Är du oskuld: Nej
Om du fick åka till en annan planet: Pluto, kolla hur lång tid det tar att springa runt den! ;) 
Vad är det värsta vädret: Ingenting om jag är inomhus 
Lekte du med barbie som liten: Jag slutade aldrig
Hur många betyg har du ig i: Inte ett enda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--