Ord som kåt och knulla

Låg nu och bläddrade igenom den nya Veckorevyn (jaa, för den som inte märkt det är jag en jäkla vr-nörd).
Till slut kom jaHannah Arnhögg fram till Sex & Kärlek. Det där sköter Hannah Arnhög i Veckorevyn och jag började med att läsa hennes... krönika, eller vad man nu ska kalla det för?
Jag konstaterar att det måste vara otroligt skönt och jävligt roligt att få ha ett sådant jobb som hon har. Hon skriver om sex - och det är faktiskt inte ett dugg konstigt att hon använder ord såsom "kåt", "knulla" och "en-helvetes-jävla-orgasm". Hon måste helt enkelt använda dessa orden i sitt jobb.
Alla som känner mig vet att jag är en ganska grotesk och snuskig person som gärna snackar sex och kåthet (okej, det här kanske bara de allra närmsta flickorna vet om). Tänk att få skriva "det luktar framstjärt i min trappuppgång" bara så där, och ingen blir vidare förvånad över att du skriver just en sådan sak. Hel tufft.
När jag blir stor, då ska jag bli en blandning av Ebba von Sydow och Hannah Arnhög!

Läs Hannahs blogg http://www.veckorevyn.com/sex-och-karlek/hannahs-blogg/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--