Otroligt deprimerande

bäbis gråtIdag har det inte varit någon bra dag. Känns som i princip varenda sak har gått jätte fel - mina simmar i the sims blev till exempel gamla idag, hur deprimerande är inte det?
Fick tillbaka ett kasst resultat på franska provet.
Naturkunskaps pluggandet har inte alls gått bra.
Mitt sökande efter bokagenter har gått stup rätt neråt.
Inte ens engelskläxan blev något bra eftersom jag inte fick ihop alla uppgifter.

Försökte nyss pigga upp mig själv med ögonbryns plockning, nagelmålning och ett bad. Det gick inte heller något bra. Naglarna ser - om möjligt - ännu värre ut än innan och jag är rödflammig omkring ögonbrynen.

Så nej - idag är det ingen bra dag. Nu tänker jag lägga mig framför en film och låta dagen ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--