Pluggerier

Nu har jag då i alla fall pluggat!
Satte igång vid fyra, och slutade inte förens för dryga halvtimmen sedan då jag stupade i tvsoffan och halvsov. Att jag inte är bättre på att planera mina studier.. Eller att mina lärare inte är tillräckligt snälla för att inte sätta all skit på samma gång.
Mellan fyra och halv nio var det inte en enda redig paus. En då jag gick och hämtade ett päron, en där jag gjorde en smoothie och en där jag käkade lasagne. Så nu är min hjärna si så där ihopskrynklad till russin-konstistens. Likadant blir det resten av veckan.
Pjuufh.
Jag funderar på om jag kommer överleva så länge som till helgen?

Kommentarer
Postat av: emelie

sluta! du ger mej dåligt samvete ;O
du skriver gött kul (precis som om du inte hört det nån gång förut, men ändå^^) och nu har jag lagt till dej så man vet vad du pysslar med nu för tiden :D mwahahaha

2007-10-02 @ 00:11:44
URL: http://kleimert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--