Romantik

Slå på trean, fort som tusan, om du inte redan gjort det!
Klassikernas klassiker (näst efter Pretty Woman) visas just nu och det är någonting som man faksikt måste se. Det jag givetvis pratar om är Notting Hill! Finns det någon mer underbar film (förutom Pretty Woman), nej jag betvivlar det jag med!

Sedan kommer vi till den tragiska sluttentan om att jag är en sådan total sucker för romantiska filmer. Speciellt de med Julia Roberts och någon annan mysig gentle manna-kille.
Ge mig ett sånt liv i verkligheten, tack?
NH

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är den underbar. Bäst helt enkelt. Det är Julia Roberts vecka på tv3. :) Hon fyller 40 nämligen. :)

2007-10-23 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--