Säffle - en kändis metropol

Nu har jag pluggat hela dagen lång. Nu är jag smart. Åtminstone smartare än vad jag var för fem timmar sedan. Nu vägrar jag plugga resten av dagen. Nu ska jag slappa!!

Bonde söker fru ikväll då, allihopa. Jag hoppas väl att ni kommer sitta bänkade framför tv-soffan och glo på allas våran egna Karl-petter? Våran lilla säffle-bo som kommer att synas i tv-rutan. Det är väl för härligt?
Johanna (min allra bästaste kompis) har faktiskt städat Karl-petters kameramäns rum på hotellet. Det är lite status på det där. Det betyder att hon nästan har träffat Karl-petter (vilket jag nästan kan garantera att alla i Säffle egentligen har gjort, utan att veta det för då var han inte en lokal-kändis). Säffle kommer snart att bli en kändis metropol.
Vi har faktiskt baren-killen (Tommy Öhver), någon förutom vi desperata Säffle-bor som kommer ihåg honom? Jag tror att han vann baren för ungefär fem-sex år sedan.
Sedan så har vi givetvis Torgny Melins. Dom kan väl ingen ha missat? Det är väl typ det enda dansbandet som har haft en reality show på tvn? Ja, det gör oss andra Säffle-bor extremt bra.
Nu har vi också Karl-Petter, våran sexige (ehrm..) ungkarls bonde! Det är ju helt fantastiskt.

Inom några år kommer det ju att vara JAG också. När jag har blivit hyperkänd för någonting kalasbra och alla avgudar mig så kommer alla säffle-bor vara skitstolta över att jag är från Säffle. Det är ju jätte bra.

Kommentarer
Postat av: MONKAAAA

tommy kände mamma för jättelänge sne så honomn har jag träffat, vart i hans lägenhet dedssutom. status i bött. höött hött.

2007-10-03 @ 19:08:46
Postat av: Ida

Jag är släkt med Tommy Öhver. :) Eller ja, släkt i släkta! ;D

2007-10-03 @ 22:46:19
Postat av: emelie

jag måste bara berätta att jag faktiskt fått hans autograf på mitt bröst xD (hm, var det vänstra? ^^) så det så ;D haha och kusinisarna bor ju ute på lannet nu, närmare bestämt granne me petter, så vi såg när dom filmade ;)

2007-10-03 @ 22:54:06
URL: http://kleimert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--