Sämre sömn

Jag förstår inte hur jag lyckas!
När jag har bestämt att jag ska lägga mig tidigt och sova jätte gott och mycket - så går det inte alls. Kröp ner i sängen strax efter nio (!!) igår. Men då gick ju "Mona Lisas Leende" på tv3, och som den sucker för romantiska komedier jag är var jag ju tvungen att titta.
När den väl var slut vid cirka halvtolv gick det inte alls att somna. Vid halv ett satte jag på Djävulen Bär Prada och somnade på en gång.
Lyckat!

Svar till A som kommenterade "Fet mat":
Nej, jag är nybliven singel och försöker hitta ett rätt bra sätt att vara det på också. Men det känns lite som om jag har fastnat i det där träsket där alla har någon, och jag sitter själv på kortsidan när det är middagsdags (tänk dig Bridget Jones, dock utan desperationen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--