Seriöst pluggande

Jag åkte till Johan - och var där i cirkus en halvtimme. Eftersom han hade glömt all fakta i skolan så hade vi ju inte allt för mycket att gå på, och vi hittade bara information från wikipedia när vi sökte på internet. Så jag stack hem igen nästan på en enda gång (vilket i och för sig är hel härligt).
Så idag har jag nog faktikst bestämt mig för att det är en plugg-fri dag. Man måste ju faktiskt få ha dom också, eller?

Var ute och körde lite bil med mammsen. Haha, det var en upplevelse! Fick kärringstopp skit många gånger när jag skulle köra ut på Näsvägen från den där mindre gatan (ingen aning om vad den heter). Nedförsbacke och såg inte ett dugg åt vänster, vilket var ett rätt stort problem eftersom det är en huvudled. Jaa, det gick ganska åt helvete just där, men resten av trippen gick över förväntan med mamma. (Hon brukar vanligtvis sitta och hålla hårt om handbromsen och handtaget över dörren, svettas frenetiskt och vara smärre panikslagen.)

Nu ska jag nörde the sims!! HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--