Smarthet

Bäst i testJag har faktiskt blivit smart, tro det eller ej.
I matte a-kursen var det på håret att jag ens fick vg, så det är ju inte direkt ett av mina starkare ämnen. Men förra veckan hade vi ett litet test som vi inte skulle plugga inför. Det var tre frågor på testet och man kunde få ett poäng för varje fråga.
Alla andra fick tillbaka sina resultat av testet i torsdags, men eftersom jag och Sara var i Karlstad och glodde på teater så fick vi tillbaka dom idag. Jag blev så förvånad att jag till och med frågade lärararen om han var säker på att han hade rättat rätt. 3 poäng av 3 möjliga hade jag fått. Hakan nådde bänken och jag blev gruvligt stolt över mig själv. Så nu behöver jag inte göra om testet tillsammans med de andra på onsdag, vilket känns väldigt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--