Smoothie drickande och onödigt tutande

Sitter nu och dricker en av de nya smoothisarna (snyggt plural..), en kiwi smoothie. Kändes inte alls lika nyttigt som de jag brukar dricka inte innehåller glass och socker, vilket den här gjorde.. Men den var helt okej i smaken!

Nu har jag studerat lite naturkunskap, åkt till Ica med mamma och Charlotte och jag övningskörde. Vi tog svängen förbi Blomqvist så att jag fick tuta när jag körde förbi eftersom jag sa igår att jag skulle göra det.. Men sen kom jag på att han inte slutar förens fyra på tisdagar, och då kändes min omväg lite bortkastad...

Nu funderar jag starkt på att blanda till en cocos-smoothie istället. Måste ju sortera ut de bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--