Uppfällda toalettlock

BLÄ TOALETTDet finns en sak som jag verkligen hatar.
Uppfällda toalettstolar.
Allra mest hatar jag när det är en kille som har stått upp och pissat och sedan struntat i att fälla ned locket igen. Men det är nästan lika äckligt när bara ringen ligger på, utan själva locket.

Idag hade jag sörplat i mig kaffe under historian och det gick ju givetvis rakt igenom mig. Jag gick iväg till de två enda toaletterna som finns i samhällskorridoren. På båda toaletterna gapade det rakt ner i vattnet och både ring och lock var uppfällt. Jag sprang därifrån, fort som attan.
Egentligen skulle det bara vara för mig att gå fram, fälla ned ringen och sätta mig och kissa. Men det går helt enkelt inte. Det är så fruktansvärt äckligt, och om jag försöker gå fram för att fälla ned ringen så blir jag illamående och kan inte få ut en enda droppe ändå.
Jag var helt enkelt tvungen att hitta en ny toalett att kissa på. Men tror ni inte att de andra två närmaste toaletternas lock och ring också är upplyfta? Vad är det för fel på människor som inte kan fälla ned locket efter sig?
Mitt femte försök lyckades dock och jag kunde andas ut.


Kommentarer
Postat av: MONKAAAA

det har inte gått en fest hos line då du inte klagat på att jag aldrig fäller ner sisten ;) SORRY! :(

2007-10-01 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--