Utkastning

Nu sitter jag och är beredd på att störta mot dörren för att sedan kasta mig in i bilen varefter jag ska åka till Stockholm. Tihi, ska bli helroligt.
Ska försöka lägga in några Sex and the city avsnitt på mobilen, men frågan är om jag kommer kunna spela dom eller inte?

En enorm väska är packad, men dock bara till hälften fylld. (Jag har ju faktiskt bara fyra par trosor, två linnen, två jeans och tre tjocktröjor med mig.) Jo, jag är urusel på att packa och slänger därför i sådana där saker som kan vara bra att ha. Så därför har jag med mig en hårfön, plattång och krustång också. Plus smink, duschgrejer, bodylotions plus ett par extra skor.
Suck.
Patetiskt. Jag kommer ju hem imorgon igen? Förhoppningsvis med en proppfylld resväska! (Bara därför kommer den ha blivit utökad med typ en tröja, någonting mer kommer jag inte att hitta..)

Förhoppningsvis kommer ni att få avnjuta mycket vackra bilder imorgon kväll då våran Stockholmsresa är över och vi har blivit stationerade hemma igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--