Vi och de

Nu har jag och syrran suttit och råstirrat på top model sthlm. Vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Bra eller dåligt. Det verkar så tillgjort alltihopa. Speciellt programledaren, det låter som om hon har lärt sig alla "repliker". Hrm.

Imorgon blir det Karlstad och teater för mig och Sara + plus några läskiga treor som vi inte pratar med. Kan bli intressant. Ska försöka springa in och leta reda på mina skor och kolla om dessa har kommit in i storlek 38 om jag får någon tid över. Håller tummarna för det. Vet dock inte om Sara är så sugen på att springa efter mig, och det känns ju rätt taskigt att lämna kvar henne hos de stora, läskiga treorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--