Vinnare

Har nyss tagit en dusch. När jag stod där och tvålade in mig dök det upp en sak mitt framför ögonen på mig - en mygga! En mygga i slutet av oktober, nästan november. Borde inte dom ha besöksförbud så här sent på året? Vi hade en smärre brottningsmatch - som jag vann. Jag tror inte att myggskiten fick ett bett!

Jag tycker själv att jag har en ganska opersonlig och tråkig blogg, och jag kan inte med ps (tobbe ska lära mig... någon gång :P).
Jag var med i en tävling på http://barbiedagbok.blogg.se där man kunde vinna en header gjord av henne. Jag vann en!! Woohooo.
Så nu kommer det upp en, förr eller senare. Jag är jätte stolt (även fast det inte är jag som har gjort den). Äntligen en personlig stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--