Vit flagg hissad

Jag abdikerar! Jag hissar vit flagg. Jag lägger ner alltihopa.
Jag förstår verkligen ingenting av eu och alla de olika institutionerna, och det ingen idé att jag försöker lära mig heller. Det är komplett omöjligt. Jag förstår inte vad det har tagit åt mig, jag brukar aldrig ha inlärningsproblem. Men just för den här skiten är det som om någon har satt upp en mur runt hjärnan och vägrar låta informationen komma in.

Nu har jag en enooorm lust att krypa ner i sängen och sova resten av dagen. Men det går ju inte. Man kanske skulle ta och springa en sväng?

(Johan klagar på att mina blogg inlägg bara handlar om hur tragiskt dålig jag är på att plugga. Hrm. Ja, men det är ju det största problemet jag har i mitt liv just nu. = ganska fröjdefullt liv förövrigt! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--