Dansa en onsdag kväll

När jag kom hem från skolan förut insåg jag att jag ska dansa ikväll.
Jag.
Dansa.
Hur fan gick det till?
Javisst ja. Jag ville ju det.
Men nu känns det bara som en korkad idé, plus att jag kommer att missa idol tack vare den sjaskiga tiden. Well, thanks for that!
Klockan åtta en onsdag kväll ska en sjuttonåring inte ställa sig och dansa hiphop. Neej, en sjuttonåring ska under hösten en onsdag kväll klockan åtta ligga hemma i soffan, titta på något härligt tv-program och vräka i sig en jävla massa glass.
Men nähe. Nu ska man tydligen iväg och skaka rumpan och kräla på golv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe du, dansa! ;) Du är makalös gumman..

2007-09-05 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--