Den 11:e september

Nu ser håret ut som världens rufs - igen. Men nu är det nästan ingen som ska se mig, så nu får det se ut  hur fan det vill!
Sitter och är smått uttråkad och lyssnar på musik. Vet inte ritkigt vad jag ska ta mig till. Borde egentligen plugga, men jag måste varva ner en aning innan jag sätter igång med pluggandet igen.
Pjuuuth.

11 september.
Kommer man någonsin glömma dagen för sex år sedan? Då menar jag inte just det här med att World Trade Center, utan vad man egentligen gjorde under dagen. När jag kom hem från skolan ringde Ulle mig och berättade att jag skulle sätta på tvn för ett flygplan hade åkt in i en byggnad. Jag brydde mig inte vidare mycket, och satte aldrig på tvn. Senare skulle jag iväg och dansa. Linns farfar körde oss. Vi lyssnade på radion. Det var först då jag började inse allvaret i det hela.
Farmor kom och hämtade mig från dansen och vi pratade om det hela.
Sedan förstördes hela min tvkväll av att det var massa tvsändingar om krascharna istället för det jag hade planerat att titta på.
Håhåjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--