Dramatiskt trauma

Jag vandrade glatt in i duschen. Tyckte att det skulle bli så skönt att få skämma bort mig själv en aning med härliga produkter får kropp och hår.
Det varma vattnet började ånga och jag stod i någon minut och njöt av värmen. Efter en kort stund såg jag i ögonvrån att någonting mörkt ramlade ner bland schampoot och balsamet. Jag började rota runt bland flaskorna för att hitta detta mörka objekt. Jag slutade när jag inte hittat någonting, så jag sprutade vatten på flaskorna för att saken skulle spolas ned därifrån. Då såg jag den. Den hängde där i luften. Fet. Otroligt äcklig. Enorm. Jag gallskrek. Då var det inget sådant där vackert litet nätt skratt som andra, mer väluppfostrade flickor skulle ge ut. Nej, inget "iiih!", utan ett enormt "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!". Skriket pågick troligen i cirkus tre sekunder, men det kändes som en smärre evighet. När jag till slut förstått att detta svarta objekt var en spindel sprang jag ur duschen. Det var ingen vanlig spindel. Det var en kollosal spindel. En enorm, äcklig, fet spindel.
Väl ute ur duschen tog jag munstycket till duschen och riktade vattenstrålen mot denna äckliga varelse. Vattnet rann och rann. Jag såg hur spindelns äckliga ben sprattlade för livet, men jag gav inte upp. Denna äckliga spindel hade förstört min härliga stund. Till slut slutade spindel att sprattla, jag stängde av vattnet, tog mina schampoo och balsam flaskor och sprang för livet.
Jag tog en dusch där uppe istället.

Nu har jag fått allvarliga men för resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackare, lider med dig. Jag skulle aldrig våga duscha där igen. :(

2007-09-10 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--