En fjortonårings problem

Nu har jag snart vetat om att jag varit rik i sex timmar. Jag har inte köpt en enda sak. Inte en enda. Jag tror att detta måste vara ett nytt rekord.

Jag tror jag ska bli psykolog när jag blir stor. Ungdomspsykolog.
Jag är så väldans duktig på att sitta och lyssna på flickor i fjortonårs åldern som har problem med vardagen. (Nu låter det som om jag är en gammal vis tant på 80+ som varit med om allt som finns att vara med om, och att det var en miljon år sedan jag själv var fjorton, men jag vet att det bara var tre år sedan.)
Så kom till farbror Catrine om bekymmer över hormoner infaller. Tar även emot dystra vänner!

Så här långt in på dagen har jag ätit en massa grejer (jag kommer att gå upp drastiskt i vikt), försökt halvsova (misslyckades), suttit och glott på tvn (på samma vis som jag igår glodde på idol) och suttit och försökt hitta någon som helst intressant internetsida att spendera några timmar på (helst gratis, så det får inte vara någon poker-skit, förövrigt suger jag på poker och fattar nästan inte ett dugg). Kikade runt på veckorevyn, snosade igenom ett hundratal bloggar i jakt på något nytt smaskigt om någon annans liv, kollade in hm, la redoute och andra klädsajter.. Men fortfarande är jag uttråkad.
Hur lyckas jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--