Hjärnan har intagit position potatismos

Det är rent av orättvist att det tar en sådan jävla tid att göra lite läxor.. Började strax efter senaste blogg inlägget skrevs och här sitter jag fortfarande och svettas!
Nu har jag tänkt på tok för mycket dessutom. Ni vet så att hjärnan blir så där alldeles simmig och verkar ha intagit position potatismos blandat med osötad grädde. Det är då rakt på sak inga trevliga grejer vi pratar om här. Vi pratar om en hjärna som flyter omkring i mitt huvud, oförmögen till att prestera minsta lilla vettiga tanke. Det är ett stört "öööööööh" som rör sig där inne. Möjligtvis något "gurgeliguuurg" också.
Jag som trodde att jag var ute i god tid för en gångs skull (dagen innan). Jag måste definitivt lära mig att planera lite bättre när jag ska plugga och när jag inte ska det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--