Ikea tripp

Fredags kväll spenderades hemma hos Line och det blev lite tjejmys. Aldrig fel!

Men innan jag och Johanna gick till Line så pappiljoterade jag Johannas hår. Jag förstår inte riktigt hur hon vågade, men det gjorde hon i alla fall. Halv-frisören gav sin tillit till mig när det gällde går. LÄSKIGT.

Igår åkte jag, Line, Johanna, Mathias och Marcus till det nyöppnade IKEA i Karlstad. Det var väl okej, fast jag fick näst intill panik över alla jävla människor som var där. Det var som om man inte kunde andas och jag trodde att jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst.

Idag har det inte hänt mycket samtidigt som det har hänt för mycket.
Nu lever jag i en obekant värld. En läskig värld.
Egentligen så vill jag ingenting hellre än krypa tillbaka till tryggheten.

Papiljott Johanna
Så här snygg var Johanna när jag hade pappiljottat hennes hår.
Johanna färdig papiljottad
Så här volymigt blev resultatet.

Lip Johanna
På väg till Karlstad tävlade vi om vem som kunde lipa bäst/mest.
Lip Line
Line kom sist.
Lip Mathias
Mathias vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--