JC:s för söta mini-klänning

Aouch, hur mycket borde jag egentligen inte skämmas över min inaktivitet?

Jag köpte en bok till pappsen i födelsedagspresent. Den nya Jan Guillou. Jag vet, fantasilöst. Men han är ju trots allt en pappa, och vad köper man egentligen till sin pappa? Ett par kallingar? En parfym. Nej, det är mer pojkvänspresenter.

I lördags knökade jag, Johanna och Olofsson ihop oss i broschans lägenhet. Jag har numera konstaterat att det inte alls är samma sak att festa när man står på egna ben, än när man har en pojkvän att stötta sig mot. Det blev omvänt och konstigt. Men hur som helst så hade jag det riktigt trevligt, och det var väl för väl det.

Jag är shopping-sugen. Så det svider om det också. Har dock införskaffat tre nya tröjor, ett nytt linne + en pyjamas (en hello kitty, och jag tycker att den är JÄTTE SÖT). Men varför får jag aldrig nog?
Dessutom är jag galet sur på JC. Köpte universums sötaste mini-klänning där för dryga två veckor. Underbar, grå och helt fantastisk. Jag använde den en gång. Sedan hamnade den i tvätten och nu är det tamejfan ingen mini-klänning! Skulle mer vilja kalla det för ett mini-linne. AURGH! Det värsta av allt är den ska tvättas i 40 c, och pappa tvättade den i 40 men ändock är den så liten.
Så nu gör jag uppror.
Jätte mycket.
Ett tyst uppror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--