Mina behov

Nu har nästan hela dagen gått.
Visst är det väl för läskigt när tiden bara rinner iväg? Var tar den vägen? Vad gör man egentligen med all tid? Varför brukar man sin tid inte en aning bättre?
Svar ombedes!

Mitt shoppingbehov blev för stort.
Eftersom jag bor i en sådan liten stad som Säffle, så är det inte alltid lätt att bota detta shoppingbehov. Men jag fick rusa iväg till Lindex tillsammans med Johanna för att hitta någonting som jag helt enkelt behövde ha!
Vad kunde det vara...?
"Vad finns det för någonting som jag är i ett sådant hyperbehov av?"
Ja, givetvis kom jag på en längre lista, men som sagt - det är en småstad jag lever i. Jag hittade faktiskt inga Jimmy Choo skor. Jag hittade inte heller en LV-väska. Nej, jag hittade ingenting som jag är i stort behov av. (Skulle dock inte kunna åtgärdas även om jag bodde i en storstad med tanke på ekonomi, men drömma går ju...)
Men jag hittade ett par tjockare, gråa strumpbyxor som fick duga bra. Troligen kan de väl komma till nytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--